1. Ціннісне ставлення до себе
Початкова школа
Виховні досягнення.
Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:
- усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
- адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
- знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму).
Основна школа
Виховні досягнення
5-7 класи
Усвідомлення основних засад "Я-концепції" особистості:
- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;
- формування основ самопізнання, самооцінки;
- формування позитивного самоставлення до дотримання норм етикету;
- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;
- конструктивне вирішення життєвих проблем;
- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.
8-9 класи
Сформованість основних засад "Я-концепції" особистості:
- усвідомлення власної індивідуальності, неповторності;
- виховання самоповаги;
- формування емоційної культури;
- навичок самотворення, життєтворення;
- стремління до ідеалу.
Старша школа
Виховні досягнення
Сформованість життєвих компетенцій:
- мої духовні закони;
- розуміння та реалізація "Я-концепції" особистості;
- імунітет до асоціальних впливів, готовності до виконання різних соціальних ролей;
- вміння орієнтуватися та адаптуватися у складних життєвих ситуаціях, розв'язувати конфлікти на основі принципів толерантності;
-навички самопізнання, самовизначення, самореалізації, самовдосконалення, самоствердження, самооцінки;
- особиста культура здоров'я;
1. Ціннісне ставлення до себе
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відповідальний
|
1
|
3 метою виховання в учнів ініціативності, активності, самостійності, самокритичності, відповідальності, організаторських здібностей удосконалити форми та методи учнівського самоврядування
|
Протягом року
|
Бистро Н.В.
|
2
|
Залучення учнів до волонтерського руху
|
Протягом року
|
Учнівська Рада
|
3
|
Організація гуртків, секцій, клубів за інтересами та уподобаннями учнів
|
Протягом року
|
Щебетун В.П.
|
4
|
Місячник “Увага! Діти на дорозі”. Проведення годин спілкування з попередження дорожньо - транспортного травматизму.
|
Вересень
|
Класні керівники
|
5
|
Тиждень безпеки життєдіяльності “Будь уважним на дорозі!”(за окремим планом)
|
Вересень
|
Класні керівники
|
6
|
Тиждень безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки “Вогонь — не іграшка!”(за окремим планом)
|
Листопад
|
Корнієнко О.І., класні керівники
|
7
|
Тиждень безпеки життєдіяльності “Бережи здоров'я з молоду!”(за окремим планом)
|
Січень
|
Корнієнко О.І., Бистро Н.В. класні керівники
|
8
|
Тиждень безпеки життєдіяльності та екологічного виховання “Майбутнє планети — у наших руках!”
(за окремим планом)
|
Квітень
|
Корнієнко О.В., класні керівники
|
9
|
Тиждень фізичної культури та спорту
(за окремим планом)
|
Вересень
|
Федько Є.О.
|
10
|
Шкільні та районні конкурси (за окремим планом)
|
Протягом року
|
Бистро Н.В.
|
11
|
Місячник превентивного виховання
(за окремим планом)
|
Листопад
|
Бистро Н.В., Пономаренко М.В., класні керівники
|
12
|
Відеолекторії “СНІД - невиліковна хвороба”, “Вся правда про тютюн”, “Живи безпечно!”, “Подай іншому руку!” та ін.
|
Протягом року
|
Пономаренко М.В.
|
13
|
Першість школи з легкої атлетики
|
Вересень
|
Федько Є.О.
|
14
|
День партизанської слави. Війсково-спортивне свято “Партизанськими стежками”
|
Вересень
|
Федько Є.О., Корнієнко О.І.
|
15
|
Години спілкування: "Що я ціную у житті", "Хто я?", "Я хочу стати кращим", "Абетка ввічливості", "Бути вихованим. Що це означає?", "Розкажи про себе",
"Образ мого "Я", "Я і мій характер", "Мої цінності", "Світ моїх почуттів", "Подивись на себе уважно", "Пізнай самого себе", "Бережи себе", "Здоров'я - скарб".
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
16
|
Тренінги "Кроки до успіху", "Я"- частинка Всесвіту", "Як подолати невдачу?", "Наодинці із собою", "Сам собі вихователь", "Кодекс чесної особистості", "Шлях до себе".
|
Протягом року
|
Пономаренко М.В.
|
17
|
Відзначення Дня українського козацтва та Дня захисника України
|
Жовтень
|
Бистро Н.В.,
класні керівники
|
18
|
Участь у міжнародній акції “16 днів проти насилля”
|
Листопад-грудень
|
Пономаренко М.В.
|
19
|
Відзначення Дня відмови від куріння, День боротьби зі СНІДом, День боротьби проти насильства над жінками, та інші.
|
Протягом року
|
Бистро Н.В.,
класні керівники
|
20
|
Організація акцій та флеш-мобів “Червона стрічка”, “В здоровому тілі — здоровий дух”, “Обміняй цигарку на цукерку”, “Жити здорово — здорово!”, та інші.
|
Пртягом року
|
Бистро Н.В.,
класні керівники
|
21
|
День Здоров’я. Малі шкільні ігри.
|
Квітень
|
Федько Є.О.
|
22
|
Конкурс плакатів і стінгазет “Спорт — це сила”, “ Ми за здоровий спосіб життя”, “Разом врятуємо планету” та інші.
|
Протягом року
|
Бистро Н.В.
|
23
|
Заходи з профілактики правопорушень
|
Протягом року
|
Пономаренко М.В., Рада профілактики
|
24
|
Заходи з профілактики торгівлі людьми
|
Протягом року
|
Бистро Н.В., Пономаренко М.В.
|
2.Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість основ громадянських та загальнолюдських цінностей:
- уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів;
- здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
- сформованість моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).
Основна школа
Виховні досягнення
5-7 класи
Усвідомлення цінностей соціального спілкування:
- формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
- усвідомлення себе членом колективу;
- виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
- формування уміння і навичок подолання конфліктів;
- соціальна шкода агресії і насильства;
- культура відпочинку, спілкування на відстані
8-9 класи
Засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей:
- здоров’я – найвища цінність;
- ціннісне ставлення до оточуючих людей;
- культура спілкування і мовленнєвий етикет;
- повага до батьків, сім’ї, родини;
- цінність здорового способу життя;
- формувати навички співжиття у колективі;
- готовність нести відповідальність за свої вчинки.
- неприйняття агресії і насильства
Старша школа
Виховні досягнення
Сформованість соціально-комунікативних компетенцій :
- єдність моральної свідомості та поведінки;
- вмотивованість до громадянського та особистісного самовизначення;
- готовність до моральних вчинків та доброчинної діяльності на засадах гуманного ставлення до людей;
- вільний моральний вибір;
- навички соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
- збереження репродуктивного здоров’я;
- пріоритети подружнього життя, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь;
2.Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відповідальний
|
1
|
Активна співпраця з батьківським комітетом школи
|
Протягом року
|
Адміністрація НВК
|
2
|
Відзначення традиційних родинних свят “Пісні рідного дому”, “8 березня”, “День сім’ї”, Фестиваль родинної творчості “Від роду до роду” та ін.
|
Протягом року
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
3
|
Спортивні змагання “Тато, мама, я — спортивна сім’я”
|
Вересень
|
Федько Є.О.
|
4
|
Школа лідера "Віра у себе", "Стратегія прийняття моральних рішень", "Як долати труднощі і випробування ", "Шлях до самореалізації, або Як стати особистістю"
|
Протягом
року
|
Пономаренко М.В.
|
5
|
Уроки ввічливості : "Що означає бути вихованим", "Дбай про інших","Як навчитись стримуватись?", "Твої норми поведінки"
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
6
|
Відзначення Дня посмішки, Дня привітань, День обіймів та інші.
|
Протягом року
|
Бистро Н.В
|
7
|
Заходи щодо запобігання насилля: Тренінг “Насилля. Як його уникнути”, Лекція “Як не стати жертвою насилля”, Круглий стіл “Насилля в родині — метод виховання чи приниження особистості?”, відеолекторій для батьків “Мамо, не бий!”, тематичні години спілкування.
|
Протягом року
|
Пономаренко М.В.
|
8
|
Відзначення Дня боротьби проти насилля над жінками.
Акція “Біла стрічка — символ гендерного насилля”, відеолекторій “Ні — насиллю!”
|
Листопад
|
Бистро Н.В.
|
9
|
Волонтерський концерт “Вам наша шана” до Дня людей похилого віку
|
Жовтень
|
Бистро Н.В.
|
10
|
День толерантності: Фестиваль національних меншин “Єднання сердець”
|
Листопад
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
11
|
Благодійна акція "Творити добро на радість людям" до Дня інвалідів
|
Грудень
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
12
|
Залучення учнів до волонтерського руху
|
Протягом року
|
Учнівська Рада
|
13
|
День іменинника
|
Протягом року
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
14
|
Конкурс на краще генеологічне дерево
|
Жовтень
|
Анцібор Л.А.
|
15
|
Фестиваль родинної творчості
|
Жовтень
|
Вчитель музики
|
16
|
Робота Ради профілактики з неблагонадійними сім’ями
|
Протягом року
|
Адміністрація НВК
|
17
|
День благодійника: збір речей для дітей із малозабезпечених родин
|
Грудень
|
Бистро Н.В.
|
18
|
Свято Миколая
|
Грудень
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
19
|
Заходи у рамках Загальношкільного проекту “З вами наші серця” по збору допомоги для учасників АТО
|
Протягм року
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
20
|
Проект “Зірка Пам’яті”
|
Протягом року
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
3.Ціннісне ставлення до праці
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
- повага до людини праці;
- вміння і навички самообслуговуючої праці;
- почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
- початкові уявлення про світ професій.
Основна школа
5-7 класи
Виховні досягнення
Сформованість потреби в праці:
- уявлення про значущість усіх видів праці;
- уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;
- навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;
- вміння доводити справу до логічного завершення;
- уявлення про сучасний світ професій.
8-9 класи
Кроки на шляху до професійного самовизначення:
- активно-позитивне ставлення до праці;
- знання про культуру праці в традиціях українського народу;
- сформованість таких якостей як цілеспрямованість, організованість, працьовитість та наполегливість у подоланні труднощів у всіх видах діяльності;
- значущість суспільнокорисної праці;
- вміння проектувати індивідуальну освітню траєкторію;
- уявлення про сучасний ринок праці.
Старша школа
Виховні досягнення
Сформованість готовності до професійного самовизначення і продуктивної праці:
- знання основ економіки і ділової етики;
- вміння планувати, регулювати і контролювати навчальну і трудову діяльність;
- сформованість таких якостей як ініціативність, працездатність, наполегливість тощо;
- навички складання основного та резервного професійного плану;
- уявлення про принципи побудови професійної кар'єри.
3.Ціннісне ставлення до праці
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відповідальний
|
1
|
Анкетування, соцопитування “Світ моїх захоплень”
|
Протягом року
|
Пономаренко М.В.
|
2
|
Самообслуговуюча праця, санітарний день
|
Протягом року
|
Каракулова Л.М.
|
3
|
Загальношкільні проекти “Школа — оранжерея”, “Квіти біля школи”.
|
Протягом року
|
Корнієнко О.В.
|
4
|
Чергування учнів по школі
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
5
|
Підтримувати санітарно-гігієнічні норми та упорядкувати територію шкільного двору (провести трудові десанти)
|
Протягом року
|
Анцібор Л.А., класні керівники
|
6
|
Участь у місячнику по благоустрою школи
|
Квітень
|
Анцібор Л.А., класні керівники
|
7
|
Залучити учнів до роботи у «книжковій лікарні», проводити рейди-огляди стану збереження підручників
|
Протягом року
|
Анцібор Л.А.
|
8
|
Конкурси-виставки учнівських робіт декоративно-прикладного мистецтва
|
Протягом року
|
Анцібор Л.А., Лобода О.П.
|
9
|
Традиційні свята “Свято врожаю”, “Свято квітів”, День чаю та ін.
|
Протягом року
|
Бистро НВ., класні керівники
|
10
|
Свято для молодших школярів “Світ професій наших батьків”
|
Лютий
|
Класоводи
|
11
|
Квест “У світі професій”
|
Листопад
|
Бистро Н.В.
|
12
|
Відновити народні трудові традиції шляхом залучення учнів до участі в суспільно корисній, продуктивній праці, у трудових акціях, операціях тощо
|
Протягом року
|
Бистро НВ.,
класні керівники
|
13
|
Організувати цикл лекцій і бесід для старшокласників із проблем підготовки до життя у ринкових умовах
|
Протягом року
|
Щебетун В.П.
|
14
|
Виставки декоративно-прикладного мистецтва
|
Протягом року
|
Анцібор Л.А.
|
15
|
Оформити куточки профорієнтації (виставки «Все про професії») у шкільній бібліотеці
|
Протягом року
|
Анцібор Л.А.
|
16
|
Ескурсії на підприємства
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
17
|
Профорієнтаційна робота із залученням представників училищ, технікумів, вищих навчальних закладів
|
Протягом року
|
Адміністрація НВК
|
18
|
Провести акцію «Допоможи птахам взимку»
|
Жовтень-квітень
|
Корнієнко О.В.
|
19
|
Конкурси “Креативна ялинка”, “Валентинка власними руками”, “Дарунок для мами”
|
Протягом року
|
Анцібор Л.А.
|
20
|
Тематичні години спілкування та виховні заходи
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
4. Ціннісне ставлення до природи
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про довкілля:
- усвідомлення краси природи як унікального явища в житті людини;
- пізнавального інтересу до природи;
- -необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;
- дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу;
Основна школа
Виховні досягнення
5-7 класи
Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей:
- вичерпності природних ресурсів;
- природи як еталонної цінності;
- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;
- ціннісне ставлення до природи;
- усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;
- розуміння явищ природи, знання народних прикмет;
- бережливе ставлення до природи;
- усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екології.
8-9 класи
Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств:
- відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств;
- ощадливе використання енергоносіїв;
- формування екологічної культури;
- навички безпечної поведінки в природі;
- потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
- навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.
Старша школа
Виховні досягнення.
Сформованість екологічної культури особистості:
- усвідомлення єдності людини та природи;
- ставлення до природи як до історико-культурної, соціальної цінності;
- моральна відповідальність за збереження природного довкілля;
- екосистемний підхід до розв'язання екологічних проблем, стратегій і технологій їх вирішення в інтересах еколого-збалансованого розвитку суспільства;
- критичне ставлення до екологічної інформації та способи її пошуку;
- правила дотримання інформаційної, харчової та радіаційної безпеки.
4. Ціннісне ставлення до природи
№
|
Захід
|
Термін
|
Відповідальний
|
1
|
Загальношкільні проекти “Школа — оранжерея”, “Парад квітів біля школи” та ін.
|
Протягом року
|
Корнієно О.В.
|
2
|
Підтримувати санітарно-гігієнічні норми та упорядкувати територію шкільного двору (провести трудові десанти)
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
3
|
Участь у місячнику по благоустрою школи
|
Квітень
|
Класні керівники
|
4
|
Участь у загальнодержавних суботниках
|
Протягом року
|
Адміністрація НВК
|
5
|
Організувати роботу щодо проведення екологічних акцій “Допоможи птахам взимку”, “Первоцвіти”, “Парад квітів біля школи”, “До чистих джерел”, “Посади дерево”, “Лелече гніздо”, “Чистий берег — жива вода”, “Не все сміття, що валяється” та ін.
|
Протягом року
|
Корнієнко О.В., класні керівники
|
6
|
Налагодити екологічне інформування в школі: випуск стіннівок, плакатів, брошур, листівок, усних журналів, фотостендів тощо.
|
Протягом року
|
Учнівська Рада
|
7
|
Провести тиждень екологічного виховання
(за окремим планом)
|
Квітень
|
Корнієнко О.В.
|
8
|
Провести традиційні шкільні свята: “Свято осені”, “Свято врожаю”, “Свято квітів”, “Свято зустрічі птахів”
|
Протягом року
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
9
|
Відзначення таких свят, як “Всесвітній день журавля”, “Міжнародний день збереження озонового шару", "День птахів”, “День довкілля”, “Українського дня навколишнього середовища”, “День Землі”, “Всесвітній день моря”
|
Протягом року
|
Бистро Н.В., Корнієнко О.В.
|
10
|
Заходи до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській та річниці Чорнобильської катастрофи:
- Години спілкування «У Чорнобиля немає часу»;
- перегляд відеофільму учнями «Битва за Чорнобиль»;
- тематична експозиція у бібліотеці «Дзвони Чорнобиля»;
- випуск тематичних буклетів;
- зустріч з ліквідаторами аварії на ЧАЕС ;
- бібліотечний урок-лекція «Пам’ятай Чорнобиль»;
- виставка електронних презентацій та буклетів «Різноманітність видів природи», «Ми відповідальні за природу».
|
Грудень
Квітень
|
Бистро Н.В., класні керівники
|
11
|
Проведення фотовиставок, виставок малюнків на екологічну тематику, конкурсів малюнку на асвальті
|
Протягом року
|
Лобода О.П.
|
12
|
Проведення тематичних годин спілкування та виховних заходів
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Початкова школа
Виховні досягнення
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне у житті та мистецтві:
- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
- вміння відчувати та розуміти художні образи;
- навичок виконувати творчі завдання;
Основна школа
Виховні досягнення
5-9 класи
Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:
- пізнавального інтересу до мистецтва;
- навичок сприймання та аналізу художніх творів;
- здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
- художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки.
Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:
- здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
- здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
- потреби у спілкуванні з мистецтвом;
- системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.
Старша школа
Виховні досягнення
Сформованість естетичної культури особистості, художньо-естетичних цінностей.
- здатність до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини;
- навички створення мистецьких проектів як основи творчого самовираження і самоствердження особистості;
- розуміння художніх шедеврів, вміння вирізняти цінності та квазіцінності (піднесене і потворне).
|