№ з/п
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Дата
|
1.
|
Визначення міжособистісних стосунків у колективі, методика Дж. Морено «Соціометрія»
|
Учні
|
Листопад - грудень
|
2.
|
Діагностика психічних станів, методика Г. Айзенка.
|
Учні
|
Жовтень
|
3.
|
Бесіди з кл. керівниками з метою виявлення учнів , які мають ознаки дезадаптації.
|
Педпрацівники
|
За потребою
|
4.
|
Виступ на батьківських зборах, презентація
«Булінг в освітньому середовищі»
|
Батьки
|
Вересень
|
5.
|
Виступ на педагогічні нараді «Булінг в освітньому середовищі: поняття, причини та шляхи подолання »
|
Педпрацівники
|
Січень
|
6.
|
Практичне заняття для педагогів «Стоп агресії»
|
Педпрацівники
|
Березень
|
7.
|
Інформація на стенд «психолог-педагогу» « Булінг: в небезпеці педагог!»
|
Педпрацівники
|
Січень
|
8.
|
Практичне заняття «Ну в кого він такий?»
|
Батьки
|
Квітень
|
9.
|
Групова консультація «Конфлікт породжує насильство»
|
Учні
|
Березень
|
10.
|
Групова консультація «Всі ми різні, але водночас рівні»
|
Учні
|
Травень
|
11.
|
Цикл практичних занять для підлітків «Протидія булінгу»
|
Учні
|
Жовтень - листопад
|
12.
|
Семінар для підлітків з елементами тренінгу «Булінг та особистість»
|
Учні
|
Квітень
|
13.
|
Індивідуальне консультування всіх учасників навчального процесу з питань протидії булінгу
|
Учні Педпрацівники
Батьки
|
Протягом року
За запитом
|
14.
|
Розробка індивідуального плану роботи, щодо подолання явища булінгу у навчальному середовищі
|
Учні Педпрацівники
Батьки
|
Протягом року
За запитом
|
15.
|
Інформація на сайт навчального закладу, пам’ятка:
«Що сказати постраждалій дитині»
«Алгоритм реагування педагога на факт виявлення булінгу»
«Алгоритм дії для батьків»
«Пам’ятка для учнів»
|
Учні Педпрацівники
Батьки
|
Лютий
|