8 клас
|
Хімія
|
Кислі, основні та подвійні солі.
|
Опрацювати §41.
|
Укр мова
|
РМ.Складання діалогу – розпитування.
|
Скласти та записати діалог – розпитування.
|
Укр літ
|
Олександр Довженко. «Ніч перед боєм».
|
Прочитати оповідання.
|
Фізична культура
|
Футбол
|
|
Англ. мова
|
Розширюємо свій кругозір!
Засоби масової інформації. Газети.
|
Впр.1 с.182(поєднат)
Опрацювати слова с183
|
Геометрія
|
Площа ромба
|
Опрац. п.21 Вивч.формулим Викон. №708-№711 Д/з - №712, №715
|
Історія
|
Тема. Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України 16-17 ст.
|
Прочитати с.266-267.
|
9 клас
|
Фізична культура
|
Біг на 400 м. Опорні стрибки
|
Виконувати вправи на розвиток гнучкості
|
Англ. мова
|
Об’єднане Королівство Великобританії сьогодні
|
Вправа 2(а,б,с) с.182(вибрати потрібний варіант і переписати)
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Задачі 3,4 п. 35 Впр.35 (2) – пис.
|
Хімія
|
Вуглеводи: глюкоза та сахароза.
|
Опрацювати §37.
|
Укр мова
|
Складне речення з різними видами зв’зку. Тренувальні вправи.
|
Виконати вправи 157-159.
|
Правознавство
|
Адміністративні правопорушення.Злочини.Кримінальний проступок.Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх.
|
Прочит.пар.21,22-23,завд.9 с.156
|
10 клас
|
Алгебра
|
Задачі, які приводять до поняття похідної. Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст
|
Опрац.п. 36, вивч. напам’ять всі формули, розібрати приклади 1 – 4, розв’яз. № 36.1 - 36.5
|
Геометрія
|
Координати середини відрізка. Поділ відрізка у даному відношенні
|
Опрац. п.16, теорема 16.2 і наслідок з неї – конспект, розв’язати №16.17, 16.18, 16.20.
|
Хімія
|
Каучуки та гума.
|
Опрацювати §30.
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Повтор. п.36, вправа 36 (4) – пис.
|
Історія України
|
Українське питання напередодні Другої світової війни.Радянсько-німецькі договори 1939р.Окупація Червоною армією Галичини, Волині,Пн.Буковини,Холмщини,Пд.Бессарабії.Бойові дії в 1941-1942р.р.
|
Прочитати пар.30-32,скласти в зош. хронологічну таблицю до параграфів.
|
Укр мова
|
Іменники спільного і подвійного роду. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх
|
Опрацювати параграф 39, виконати вправи 365, 367 (письмово)
|
Укр літ
|
«Contra spem spero!» Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші « Слово, чому ти не твердая криця..» ТЛ: неоромантизм
|
Створити літературні паспорти обох поезій, вивчити напам’ять «
Contra spem spero!
»
|