5клас
|
Укр. мова
|
Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення). Сполучення букв йо, ьо
|
Виконати вправи 317, 320.
Повторити правило с. 119, вивчити правило с. 123, виконати завдання з карток
|
Математика
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
|
Повтор. правила п.35. Викон. №1002-№1004 Д/з №1005, №1007
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку координації. Рухливі вправи з м’ячем.Елементи футболу.
|
Ігри на свіжому повітрі з м’ячем
|
Англ. мова
|
Погода в різних містах світу.
|
Вправа 5 с.147(виразно читати вірш); вправа 2 с.147(переписати тексти і поєднати з містами, де є така погода); с.148(опрацювати слова, переписати їх в словник)
|
Зарубіжна літ.
|
Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника»
|
Проч. с. 281-282, завд 2-3(пис.)
|
6 клас
|
Укр.мова
|
Написання не з прикметниками
|
Вивчити правило с. 150, виконати вправи 394,397 (письмово)
|
Математика
|
Контрольна робота з теми «Множення та ділення раціональних чисел»
|
Знайти текст контрольної роботи у групі
|
Історія
|
Давні слов’яни.Прабатьківщина слов’ян.Початок Великого розселення слов’ян.Склавини і анти на теренах України. Походження українського народу.
|
Прочитати пар.54-55,онлайн-гра»Перший мільйон»,завд.6 с.211.
|
Укр. літ.
|
Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переліку №9»
|
Прочитати с. 186 – 200, виконати тести с. 200, завдання 2 на с. 201 виконати письмово
|
Англ. мова
|
Подорожування.
Країни та національності
|
Вправа 1 с.157(переписати в зошит та вивчити назви країн та національності); вправа1 с.160(поєднати та записати назву країни та її визначне місце)
|
Трудове навч.
|
Технологія виготовлення проєктованого виробу
|
Вигот. елементи виробу (за зразком)
|
7 клас
|
Всесвітня істор.
|
Архітектура і мистецтво.Раннє відродження.Гуманізм.
|
Переглянути відеоролик «Середньовічні замки та собори:візитна картка туристичної Європи» Прочитати пар.26,25
|
Біологія
|
Розмноження та його значення. Статеві клітини.
|
Прочитати пар. 40.Порівняти мал.40 ,41.
|
Алгебра
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем.
|
Опрац. п. 26 .Викон.№1010-№1012
Д/з №1011
|
Фізика
|
Сполучені посудини, манометри
|
Опрац. п. 26, зробити опорний конспект.Викон. задачу п. 4, вправа 26(1.2) – письмово.
|
Трудове навч.
|
Технологія виготовлення оздоблюючих елементів
|
Вигот. листочки за зразком
|
Англ. мова
|
Вільний час.
Розважайся!
|
Опрац. нові слова с.139;
вправа 1, 2 с.138-139(поєднати);
вправа 6 с.139(скласти таблицю прикметників з позитивним та негативним значенням)
|
Фізична культ.
|
Футбол. Вправи з м’ячем. Ловіння , передача, ведення м’яча.
|
Гра у фотбол
|
8 клас
|
Фізика
|
Робота і потужність електричного струму
|
Опрац. п. 33, зробити опорний конспект, задачі 1,2 ,запис. розв’язок у зошит. Впр. 33(3,4) – пис.
|
Фізична культура
|
Футбол. Вправи з м’ячем. Відпрацювання ударів
|
Відпрацювання ударів
|
Біологія
|
Зорова сенсорна система
|
Проч. п.42, перемал мал 157
|
Алгебра
|
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування використанням онлайн-форм
|
Повтор.п.9.3 Викон. практичну роботу № 13 на сторінці 270
|
Укр мова.
|
Однорідні й неоднорідні означення
|
Опрацювати статті підручника, виконати тестові завдання.
|
Всесвітня історія
|
Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій
|
Прочит.пар.19.Викон. в зош.практичну роботу» Обгрунт. або спростувати судження про суперечливий характер реформ Петра Першого».
|
9 клас
|
Біологія
|
Світоглядні та наукові погляди на розвиток життя
|
Опрац. п. 42-43
|
Укр.літ.
|
РЗМ. Висловлення суджень про ліризм та настроєвість творів Тараса Шевченка
|
Написати домашній твір на запропоновану тему
|
Укр. мова
|
Складне речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв’язку
|
Відредагувати запропонований текст, виправити пунктуаційні помилки.
|
Фізика
|
Рух тіла під дією кількох сил
|
Задачі 1,2 п. 35 розібрати і записати розв’язок у зошит. Впр. 35 (2) – пис.
|
10 клас
|
Інформатика
|
Призначення, можливості й основні зазхисні механізми міжмережевих екранів
|
Записати основне поняття(брандмауер), подати інформацію у графічному вигляді
|
Алгебра
|
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції
|
Опрац. п. 35, № 35.2, 35.6.
|
Біологія
|
Особливості генофонду людських спільнот. Завдання медичної генетики.
|
Опрац. п.35. Тести на с. 237 від 1 до8 пис. в зошиті.
|
Захист України
|
Підготовка до польових зборів
|
|
Фізкультура
|
Футбол. Вправи з м’ячем. Відпрацювання ударів
|
Відпрацювання ударів
|
Фізика
|
Внутрішня енергія і способи її зміни
|
Опрац. п. 36, зроб. опорний конспект, задачі 1,2 .Впр. 36 (2,3) – пис.
|