Протягом двох уроків дев’ятикласники спільно з учителями досягали мети інтегрованого уроку («Зарубіжна література». «Українська література». «Мистецтво») на тему:
«Компаративне дослідження літературної спадщини Миколи Гоголя на основі авторських текстів і творів мистецтва. Гоголь і Україна»
Завдання були непрості: працюючи в групах та індивідуально, визначити істинну і хибну інформацію, підготувати картинну візуалізацію творів Гоголя, захистити власні дослідження мови творів письменника, зіставити образи юних героїнь за фільмами «Ніч перед Різдвом» та «Ревізор»;
Довести, що «до певної міри Гоголь був перфекціоністом – людиною, яка в усьому прагнула досягти максимальної досконалості». Підготувати для Вікіпедії статтю про Ежена де Вогюе, якому належить відома фраза: «Всі ми вийшли із гоголівської шинелі».
Перекладацькою діяльністю займались Катя Коробко і Олександр Турчин, Альона Кривогуз презентувала одну з гоголівських героїнь. Аня Кондратенко найактивніше оформляла бігборд.
Спільно прийшли до висновку, що твори на українську тематику яскраво представляють український народ: нашу мову, одяг, вроду, легенди, звичаї. І вони безликі у цьому плані, коли мова іде, скажімо, про петербурзькі події. Гоголь – великий українець і російський письменник.
Дві години учні творили і навчались мислити критично.
|