Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 10:51

Хмелівський ліцей ЗЗСО ХСР

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [8]
Програмування [2]
Література, задачі, які використвоуютиься при навчанні учнів інформатиці (ОАП)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53
Національна гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Статистика сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Річний план виховної роботи

 1. Ціннісне ставлення до себе

 

Початкова школа

Виховні досягнення.

Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:

  • усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
  • адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
  • знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму).

Основна школа

Виховні досягнення

5-7 класи

Усвідомлення   основних   засад   "Я-концепції" особистості:

- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;

- формування основ самопізнання, самооцінки;

- формування позитивного самоставлення  до дотримання норм етикету;

- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;

- конструктивне вирішення життєвих проблем;

- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.    

8-9 класи

Сформованість основних засад "Я-концепції" особистості:

- усвідомлення власної індивідуальності, неповторності;

- виховання самоповаги;

- формування емоційної культури;

- навичок самотворення,  життєтворення;

- стремління до ідеалу.

Старша школа

Виховні досягнення

Сформованість життєвих компетенцій:

- мої духовні закони;

- розуміння та реалізація "Я-концепції" особистості;

- імунітет до асоціальних впливів, готовності до виконання різних соціальних ролей;

- вміння орієнтуватися та адаптуватися у складних життєвих ситуаціях, розв'язувати конфлікти на основі принципів толерантності;

 -навички самопізнання, самовизначення, самореалізації, самовдосконалення,    самоствердження, самооцінки;

- особиста культура здоров'я;

  • "Ні" шкідливим звичкам.

 

1. Ціннісне ставлення до себе

 

Заходи

Термін

Відповідальний

1

3 метою виховання в учнів ініціативності, активності, самостійності, самокритичності, відповідальності, організаторських здібностей удосконалити форми та методи учнівського самоврядування

Протягом року

Бистро Н.В.

2

Залучення учнів до волонтерського руху

Протягом року

Учнівська Рада

3

Організація гуртків, секцій, клубів за інтересами та уподобаннями учнів

Протягом року

Щебетун В.П.

4

Місячник “Увага! Діти на дорозі”. Проведення годин спілкування з попередження дорожньо - транспортного травматизму.

Вересень

Класні керівники

5

Тиждень безпеки життєдіяльності “Будь уважним на дорозі!”(за окремим планом)

Вересень

Класні керівники

6

Тиждень безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки “Вогонь — не іграшка!”(за окремим планом)

Листопад

Корнієнко О.І., класні керівники

7

Тиждень безпеки життєдіяльності “Бережи здоров'я з молоду!”(за окремим планом)

Січень

Корнієнко О.І., Бистро Н.В. класні керівники

8

Тиждень безпеки життєдіяльності та екологічного виховання “Майбутнє планети — у наших руках!”

(за окремим планом)

Квітень

Корнієнко О.В., класні керівники

9

Тиждень фізичної культури та спорту

 (за окремим планом)

Вересень

Федько Є.О.

10

Шкільні та районні конкурси  (за окремим планом)

Протягом року

Бистро Н.В.

11

Місячник превентивного виховання

(за окремим планом)

Листопад

Бистро Н.В., Пономаренко М.В., класні керівники

12

Відеолекторії “СНІД - невиліковна хвороба”, “Вся правда про тютюн”, “Живи безпечно!”, “Подай іншому руку!” та ін.

Протягом року

Пономаренко М.В.

13

Першість школи з легкої атлетики

Вересень

Федько Є.О.

14

День партизанської слави. Війсково-спортивне свято “Партизанськими стежками”

Вересень

Федько Є.О., Корнієнко О.І.

15

Години спілкування: "Що я ціную у житті", "Хто я?", "Я хочу стати кращим", "Абетка ввічливості", "Бути вихованим. Що це означає?", "Розкажи про себе",

"Образ мого "Я", "Я і мій характер", "Мої цінності", "Світ моїх почуттів", "Подивись на себе уважно", "Пізнай самого себе", "Бережи себе", "Здоров'я - скарб".

Протягом року

Класні керівники

16

Тренінги "Кроки до успіху", "Я"- частинка Всесвіту", "Як подолати невдачу?", "Наодинці із собою",  "Сам собі вихователь", "Кодекс чесної особистості",  "Шлях до себе".

Протягом року

Пономаренко М.В.

17

Відзначення Дня українського козацтва та Дня захисника України

Жовтень

Бистро Н.В.,

 класні керівники

18

Участь у міжнародній акції “16 днів проти насилля”

Листопад-грудень

Пономаренко М.В.

19

Відзначення Дня відмови від куріння, День боротьби зі СНІДом, День боротьби проти насильства над жінками, та інші.

Протягом року

Бистро Н.В.,

 класні керівники

20

Організація акцій та флеш-мобів “Червона стрічка”, “В здоровому тілі — здоровий дух”, “Обміняй цигарку на цукерку”, “Жити здорово — здорово!”, та інші.

Пртягом року

Бистро Н.В.,

 класні керівники

21

День Здоров’я. Малі шкільні ігри.

Квітень

Федько Є.О.

22

Конкурс плакатів і стінгазет “Спорт — це сила”, “ Ми за здоровий спосіб життя”, “Разом врятуємо планету” та інші.

Протягом року

Бистро Н.В.

23

Заходи з профілактики правопорушень

Протягом року

Пономаренко М.В., Рада профілактики

24

Заходи з профілактики торгівлі людьми

Протягом року

Бистро Н.В., Пономаренко М.В.

 

2.Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.

Початкова школа

Виховні досягнення

Сформованість основ громадянських та загальнолюдських цінностей:

  • уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів;
  • здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
  • сформованість моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).

Основна школа

Виховні досягнення

5-7 класи

Усвідомлення цінностей соціального спілкування:

- формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;

- усвідомлення себе членом колективу;

- виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;

- формування уміння і навичок подолання конфліктів;

-  соціальна шкода агресії і насильства;

- культура відпочинку, спілкування на відстані

8-9 класи

Засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей:

- здоров’я – найвища цінність;

- ціннісне ставлення до оточуючих людей;

- культура спілкування і мовленнєвий етикет;

- повага до батьків, сім’ї, родини;

- цінність здорового способу життя;

- формувати навички співжиття у колективі;

- готовність нести відповідальність за свої вчинки.

- неприйняття агресії і насильства

Старша школа

Виховні досягнення

Сформованість соціально-комунікативних  компетенцій :

- єдність моральної свідомості та поведінки;

- вмотивованість до громадянського та особистісного самовизначення;

- готовність до моральних вчинків  та доброчинної діяльності на засадах гуманного ставлення до людей;

- вільний моральний вибір;

- навички соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;

- збереження репродуктивного здоров’я;

- пріоритети подружнього життя, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь;

  • ґендерна культура.

2.Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

 

Заходи

Термін

Відповідальний

1

Активна співпраця з батьківським комітетом школи

Протягом року

Адміністрація НВК

2

Відзначення традиційних родинних свят “Пісні рідного дому”, “8 березня”, “День сім’ї”, Фестиваль родинної творчості “Від роду до роду” та ін.

Протягом року

Бистро Н.В., класні керівники

3

Спортивні змагання “Тато, мама, я — спортивна сім’я”

Вересень

Федько Є.О.

4

Школа лідера "Віра у себе",  "Стратегія прийняття моральних рішень", "Як долати труднощі і випробування ", "Шлях до самореалізації, або Як стати особистістю"

Протягом

року

Пономаренко М.В.

5

Уроки ввічливості : "Що означає бути вихованим", "Дбай про інших","Як навчитись стримуватись?", "Твої норми поведінки"

Протягом року

Класні керівники

6

Відзначення Дня посмішки, Дня привітань, День обіймів та інші.

Протягом року

Бистро Н.В

7

Заходи щодо запобігання насилля: Тренінг “Насилля. Як його уникнути”, Лекція “Як не стати жертвою насилля”, Круглий стіл “Насилля в родині — метод виховання чи приниження особистості?”, відеолекторій для батьків “Мамо, не бий!”, тематичні години спілкування.

Протягом року

Пономаренко М.В.

8

Відзначення Дня боротьби проти насилля над жінками.

Акція “Біла стрічка — символ гендерного насилля”, відеолекторій “Ні — насиллю!”

Листопад

Бистро Н.В.

9

Волонтерський концерт “Вам наша шана” до Дня людей похилого віку

Жовтень

Бистро Н.В.

10

День толерантності: Фестиваль національних меншин “Єднання сердець”

Листопад

Бистро Н.В., класні керівники

11

Благодійна акція "Творити добро на радість людям" до Дня інвалідів       

Грудень

Бистро Н.В., класні керівники

12

Залучення учнів до волонтерського руху

Протягом року

Учнівська Рада

13

День іменинника

Протягом року

Бистро Н.В., класні керівники

14

Конкурс на краще генеологічне дерево

Жовтень

Анцібор Л.А.

15

Фестиваль родинної творчості

Жовтень

Вчитель музики

16

Робота Ради профілактики з неблагонадійними сім’ями

Протягом року

Адміністрація НВК

17

День благодійника: збір речей для дітей із малозабезпечених родин

Грудень

Бистро Н.В.

18

Свято Миколая

Грудень

Бистро Н.В., класні керівники

19

Заходи у рамках Загальношкільного проекту “З вами наші серця” по збору допомоги для учасників АТО

Протягм року

Бистро Н.В., класні керівники

20

Проект “Зірка Пам’яті”

Протягом року

Бистро Н.В., класні керівники

3.Ціннісне ставлення до праці

Початкова школа

Виховні досягнення

Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:

  • повага до людини праці;
  • вміння і навички самообслуговуючої праці;
  • почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
  • початкові уявлення про світ професій.

Основна школа

5-7 класи

Виховні досягнення

Сформованість потреби в праці:

- уявлення про значущість усіх видів праці;

- уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;

- навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;

- вміння доводити справу до логічного завершення;

- уявлення про сучасний світ професій.

8-9 класи

Кроки на шляху до професійного самовизначення:

- активно-позитивне ставлення до праці;

- знання про культуру праці в традиціях українського народу;

- сформованість таких якостей як цілеспрямованість, організованість, працьовитість та наполегливість у подоланні труднощів у всіх видах діяльності;

- значущість суспільнокорисної праці;

- вміння проектувати індивідуальну освітню траєкторію;

- уявлення про сучасний ринок праці.

Старша школа

Виховні досягнення

Сформованість готовності до професійного самовизначення і продуктивної праці:

- знання основ економіки і ділової етики;

- вміння планувати, регулювати і контролювати навчальну і трудову діяльність;

- сформованість таких якостей як ініціативність, працездатність, наполегливість тощо;

- навички складання основного та резервного професійного плану;

- уявлення про принципи побудови професійної кар'єри.

3.Ціннісне ставлення до праці

 

Заходи

Термін

Відповідальний

1

Анкетування, соцопитування “Світ моїх захоплень”

Протягом року

Пономаренко М.В.

2

Самообслуговуюча праця, санітарний день

Протягом року

Каракулова Л.М.

3

Загальношкільні проекти “Школа — оранжерея”, “Квіти біля школи”.

Протягом року

Корнієнко О.В.

4

Чергування учнів по школі

Протягом року

Класні керівники

5

Підтримувати санітарно-гігієнічні норми та упорядкувати територію шкільного двору (провести трудові десанти)

Протягом року

Анцібор Л.А., класні керівники

6

Участь у місячнику по благоустрою школи

Квітень

Анцібор Л.А., класні керівники

7

Залучити учнів до роботи у «книжковій лікарні», проводити рейди-огляди стану збереження підручників

Протягом року

Анцібор Л.А.

8

Конкурси-виставки учнівських робіт декоративно-прикладного мистецтва

Протягом року

Анцібор Л.А., Лобода О.П.

9

Традиційні свята “Свято врожаю”, “Свято квітів”,  День чаю та ін.

Протягом року

Бистро НВ., класні керівники

10

Свято для молодших школярів “Світ професій наших батьків”

Лютий

Класоводи

11

Квест “У світі професій”

Листопад

Бистро Н.В.

12

Відновити народні трудові традиції шляхом залучення учнів до участі в суспільно корисній, продуктивній праці, у трудових акціях, операціях тощо

Протягом року

Бистро НВ.,

класні керівники

13

Організувати цикл лекцій і бесід для старшокласників із проблем підготовки до життя у ринкових умовах

Протягом року

Щебетун В.П.

14

Виставки декоративно-прикладного мистецтва

Протягом року

Анцібор Л.А.

15

Оформити куточки профорієнтації (виставки «Все про професії») у шкільній бібліотеці

Протягом року

Анцібор Л.А.

16

Ескурсії на підприємства

Протягом року

Класні керівники

17

Профорієнтаційна робота із залученням представників училищ, технікумів, вищих навчальних закладів

Протягом року

Адміністрація НВК

18

Провести акцію «Допоможи птахам взимку»

Жовтень-квітень

Корнієнко О.В.

19

Конкурси “Креативна ялинка”, “Валентинка власними руками”, “Дарунок для мами”

Протягом року

Анцібор Л.А.

20

Тематичні години спілкування та виховні заходи

Протягом року

Класні керівники

4. Ціннісне ставлення до природи

 

Початкова школа

Виховні досягнення

 

Сформованість понять та уявлень про довкілля:

  •  усвідомлення краси природи як унікального явища в житті  людини;
  • пізнавального інтересу до природи;
  • -необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;
  • дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу;

Основна школа

Виховні досягнення

5-7 класи

Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей:

- вичерпності природних ресурсів;

- природи як еталонної цінності;

- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;

- ціннісне ставлення до природи;

- усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;

- розуміння явищ природи, знання народних прикмет;

- бережливе ставлення до природи;

- усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екології.

8-9 класи

Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств:

  • відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств;
  • ощадливе використання енергоносіїв;
  • формування екологічної культури;
  • навички безпечної поведінки в природі;
  • потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
  • навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.

Старша школа

Виховні досягнення.

Сформованість екологічної культури особистості:

  • усвідомлення єдності людини та природи;
  • ставлення до природи як до історико-культурної, соціальної цінності;
  • моральна відповідальність за збереження природного довкілля;
  • екосистемний підхід до розв'язання екологічних проблем, стратегій і технологій їх вирішення в інтересах еколого-збалансованого розвитку суспільства;
  • критичне ставлення до екологічної інформації та способи її пошуку;
  • правила дотримання інформаційної, харчової та радіаційної безпеки.

4. Ціннісне ставлення до природи

 

Захід

Термін

Відповідальний

1

Загальношкільні проекти “Школа — оранжерея”, “Парад квітів біля школи” та ін.

Протягом року

Корнієно О.В.

2

Підтримувати санітарно-гігієнічні норми та упорядкувати територію шкільного двору (провести трудові десанти)

Протягом року

Класні керівники

3

Участь у місячнику по благоустрою школи

Квітень

Класні керівники

4

Участь у загальнодержавних суботниках

Протягом року

Адміністрація НВК

5

Організувати роботу щодо проведення екологічних акцій “Допоможи птахам взимку”, “Первоцвіти”, “Парад квітів біля школи”,  “До чистих джерел”, “Посади дерево”, “Лелече гніздо”, “Чистий берег — жива вода”, “Не  все сміття, що валяється” та ін.

Протягом року

Корнієнко О.В., класні керівники

6

Налагодити екологічне інформування в школі: випуск стіннівок, плакатів, брошур, листівок, усних журналів, фотостендів тощо.

Протягом року

Учнівська Рада

7

Провести тиждень екологічного виховання

(за окремим планом)

Квітень

Корнієнко О.В.

8

Провести традиційні шкільні свята: “Свято осені”, “Свято врожаю”, “Свято квітів”, “Свято зустрічі птахів”

Протягом року

Бистро Н.В., класні керівники

9

Відзначення таких свят, як “Всесвітній день журавля”, “Міжнародний день збереження озонового шару", "День птахів”, “День довкілля”, “Українського дня навколишнього середовища”, “День Землі”, “Всесвітній день моря”

Протягом року

Бистро Н.В., Корнієнко О.В.

10

Заходи до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській  та річниці Чорнобильської катастрофи:

  • Години спілкування «У Чорнобиля немає часу»;
  • перегляд відеофільму учнями «Битва за Чорнобиль»;
  • тематична експозиція у бібліотеці  «Дзвони Чорнобиля»;
  • випуск тематичних буклетів;
  • зустріч з ліквідаторами аварії на ЧАЕС ;
  •  бібліотечний урок-лекція «Пам’ятай Чорнобиль»;
  •  виставка електронних презентацій та буклетів «Різноманітність видів природи», «Ми відповідальні за природу».

Грудень

 

Квітень

Бистро Н.В., класні керівники

11

Проведення фотовиставок, виставок малюнків на екологічну тематику, конкурсів малюнку на асвальті

Протягом року

Лобода О.П.

12

Проведення тематичних годин спілкування та виховних заходів

Протягом року

Класні керівники

5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Початкова школа

Виховні досягнення

Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне у житті та мистецтві:

- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;

- вміння відчувати та розуміти художні образи;

- навичок виконувати творчі завдання;

Основна школа

Виховні досягнення

5-9 класи

Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:

  • пізнавального інтересу до мистецтва;
  • навичок сприймання та аналізу художніх творів;
  • здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
  • художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки.

Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:

  • здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
  • здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
  • потреби у спілкуванні з мистецтвом;
  • системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.

Старша школа

Виховні досягнення

Сформованість естетичної культури особистості, художньо-естетичних цінностей.

  • здатність до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини;
  • навички створення мистецьких проектів як основи творчого самовираження і самоствердження особистості;
  • розуміння художніх шедеврів, вміння вирізняти цінності та квазіцінності (піднесене і потворне).
Категорія: Мої статті | Додав: SCHVP (10.01.2018)
Переглядів: 544 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Погода у Хмелові

Пошук
Форма входу
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz