1 клас
|
ЯДС
|
Чемним треба бути скрізь. Ввічливі слова
|
Проч. с.60-61,запам’ятати ввічливі слова
|
Математика
|
Додавання і віднімання десятків
|
Завдання 1,2,3,4 с. 111(підручник, усно)с.44 роб. Зош. № 1,2,3 (пис.)
|
Українська мова
|
Слова протилежні за значенням. Складання і записування речень із ними
|
Роб зош. с. 30-31 (пис.)
|
Українська мова
|
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання . Грицько Бойко «Задивилось сонечко», Т. Білецька «Корисна розмова»
|
Читати і переказувати
|
2 клас
|
Фізична культура
|
Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем
|
Ігри на свіжому повітрі
|
Математика
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і часткою з дільником 7. Периметр квадрата
|
Опрац. с.138, №844,846,847,850;
Д/з №851,852.
|
Українська мова
|
Визначаю головні слова в реченні
|
Опрац. с. 121, вправа 6,7(письмово), впр. 9 (усно),Д/з: впр. 11
|
Мистецтво
|
Основні поняття: тембр, регістр, симфонічний оркестр
|
Переглянути казку «Петрик і вовк»
|
3 клас
|
ЯДС
|
Ти і світ людей
|
Опрацювати с. 122-123, ознайомитись з цікавими фактами про мову жестів.
|
Літературне читання
|
Самостійна робота учнів із різними джерелами інформації.
|
Пошук творів, що розкривають світ переживань дітей , які потрапили у складні умови життя. Використання інтернет – ресурсів.
|
Математика
|
Обчислення частки рівними способами. Розв'язування рівнянь і задач.
|
Опрацювати с.87,№485,488,489, 491
Д/з :с. 88, №493,494
|
Українська мова
|
Встановлення зв'язку слів у реченні. Побудова схеми речень.
|
Опрацювати с. 133,вправа 1,2,3,7.
Д/з с. 134, вправа 8.
|
4 клас
|
Математика
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух
|
Опрац.с.152-153 №959(усно) 960,961,962(пис.)
Д/з:№966,967
|
Читання
|
Дж.Родарі «Дорога, нікуди не веде»
|
Опрац. С.151-153, переказувати
|
Укр.мова
|
Роль однорідних членів речення, виражені прислівниками. Усне продовження казки
|
Опрац.с.170-172, впр 336,337
Д/з: впр 338
|
Природознавство
|
Чорне море
|
Опрац. с.119-121
|
Фізична культура
|
Ігри на свіжому повітрі
|
|
5клас
|
Математика
|
Розв’язування вправ на множення десяткових дробів
|
Повтор. правила п.34 Викон. №948-№952 Д/з №953, №955
|
Фізичне культура
|
Вправи з великим м’ячем (ловіння та передача двома руками від грудей)
|
Викон. вправи з м’ячем
|
Зарубіжна літ
|
Туве Янсон «Комета прилытає»
|
Прочитати твір. Викон. завд 1,2(пис.) с.279
|
6 клас
|
Трудове навчання
|
Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення проєктованого виробу
|
Скласти таблицю «Добір інструменти та матеріалів» (за поданим рис. проєкт. виробу)
|
Математика
|
Розв’язування вправ на множення раціональних чисел
|
Повтор. правила § 28 Виконати №1272-№1276 Д/з №1279, №1285
|
7 клас
|
Трудове навчання
|
Технологія виготовлення оздоблюючих елементів
|
Виготовити шаблон за кресленням, вирізати 25 деталей за кресленням
|
Алгебра
|
Лінійне рівняння з двома змінними
|
Опрац. п.24 Викон. №912-№917 Д/з №918, №920
|
Фізична культура
|
Піднімання прямих і зігнутих ніг на гімнастичній стінці в положенні вису
|
Виконувати вправи на гнучкість
|
8 клас
|
Укр мова
|
Речення зі звертаннями, вставними словами
|
Виконати тестові завдання
|
Алгебра
|
Квадратний тричлен
|
Опрац. п.21 Викон. №728-№730 Д/з - №731, №733.
|
Фізична культура
|
Біг 400 метрів
|
Викон. вправи на гнучкість
|
9 клас
|
Укр мова
|
Складне безсполучникове речення
|
Виконати тестові завдання
|
Укр літ
|
Тема жіночої долі в творчості Тараса Шевченка
|
Прочитати поеми «Катерина», «Наймичка»
|
Інформатика
|
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
|
Опрац. п. 9.2 Випис. в зошит осн. поняття Викон. №2, №5
|
Фізична культура
|
Біг на 300 м. Опорні стрибки
|
Виконувати вправи на розвиток гнучкості
|
10 клас
|
Інформатика
|
Антивірусні засоби захисту
|
Написати в зошити про типи антивірусних засобів та поняття «антивірусна програма»
|
Захист України
|
Підготовка до польових зборів
|
|
Фізична культура
|
Біг на 600 м. Опорні стрибки
|
Виконувати вправи на розвиток гнучкості
|