1 клас
|
ЯДС
|
Як ставитись до інших.
|
Прочитати с.56-57,завдання в роб.зош.1,2 с. 46
|
Математика
|
Позиційний принцип запису чисел. Кругові вирази.
|
Завдання 1,2,3,4 с. 46
|
Українська мова
|
Читаю і розповідаю.Вправи для розвитку навички читання.
|
Читати с. 94- 95.
|
Українська мова
|
Багатозначні слова. Складання і записування речень з ними.
|
Виконати завдання в роб.зош. с. 28
|
2 клас
|
ЯДС
|
Що виготовляють і вирощують у нашому краї.
|
(провести дослідження)
|
Математика
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.
|
Опрацювати с.136, №835,837,838,840;
Д/з с. 137, №842,843.
|
Українська мова
|
Визначаю головні слова у реченні. Доповнення тексту. Написання розповіді за малюнками та поданими словами.
|
Опрацювати с. 120, вправа 1,2,3,правило;
с. 120, вправа 5
|
Літературне читання
|
Сворюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня матері у формі усного журналу.
|
Опрацювати с.120 – дібрати поезії, створення малюнків і листівки – запрошення.
|
3 клас
|
Фізкультура
|
ІБЖ.Основні правила загартування. Організаційні вправи.Комплекс ЗРВ.Танцювальні кроки.Ігри на свіжому повітрі.
|
Ігри на свіжому повітрі.
|
Літературне читання
|
Наші улюбленці».М. Вітлер «Кошеня пропало».Розвиток прогностичних умінь.
|
Виразне читання (с. 141-142),дати відповіді на запитання, поставити власне запитання до прочитаного тексту.
Д/з с. 142 Будьте дослідниками.Знайти і підготувати оповідання про домашніх улюбленців або підготувати розповідь.
|
Математика
|
Перевірка ділення множенням. Роз'язування нерівностей. Складання і розв'язування задач за таблицею.
|
Опрацювати с. 86, №475,477,479,480,481(скласти і розв'язати задачу за таблицею)
Д/з с. 87, №482,483
|
Українська мова
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени.
|
Опрацювати вправу 1 (с.131),7,8. Д/з с. 132, вправа 9 (списати,підкреслити другорядні і головні члени речення).
|
4 клас
|
Математика
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня
|
Опрац.с.151-152 №950,952(усно) №951,953,954(пис.)
Д/з:№957,958
|
Читання
|
Дж.Родарі «Дорога, нікуди не веде»
|
Опрац. С.151-153, переказувати
|
Укр.мова
|
Однорідні, другорядні члени речення, виражені прислівниками
|
Опрац.с.169-170, впр 332,333,334
Д/з: впр 335
|
Трудове навч.
|
Самообслуговування
|
Пришивання гудзиків
|
Фізична культура
|
Ігри на свіжому повітрі
|
|
5клас
|
Інформатика
|
Лінійні алгоритми
|
Опрац. § 21.В зошиті дати відповіді на питання с.120.Виконати завдання 21
|
Трудове навчання
|
Моделі-аналоги. Графічне зображення проєктованого виробу
|
Створити ескіз виробу
|
6 клас
|
Інформатика
|
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення
|
Опрацювати § 9
В зошиті дати відповіді на питання с. 62.Викон. завд. 9
|
Фізична культура
|
Вправи на положення тіла у просторі (сиди,упори,виси)
|
Виконувати вправу вис на зігнутих руках
|
7 клас
|
Українознавство
|
Великий піст, що можна й заборонено їсти
|
Скласти і записати меню на Великий піст: харчування по днях
|
Інформатика
|
Типи даних в електронних таблицях
|
Опрац. п.20, с.124-127, пройти тестування по коду (с.128)
|
Фізична культура
|
Піднімання прямих і зігнутих ніг на гімнастичній стінці в положенні вису
|
Виконувати вправи на гнучкість
|
8 клас
|
Українознавство
|
Суть Великого посту (правила харчування у період посту)
|
Написати повідомлення про правила харчування у Великий піст
|
Геометрія
|
Многокутник та його елементи
|
Опрацювати п.19.Вивч. основні поняття. Викон. №647-№651.Д/з: №653, №655.
|
Інформатика
|
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Умовне форматування
|
Повторити п.7.1.Виконати практичну роботу на с. 236
|
9 клас
|
Мистецтво
|
Українське кіно
|
Опрац. т.23-24, с.148-159
|
Інформатика
|
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних
|
Опрацювати п. 9.1.Виписати в зошит основні поняття.Викон. №2, №3
|
Фізична культура
|
Біг на 300 м. Опорні стрибки
|
Виконувати вправи на розвиток гнучкості
|
10 клас
|
Інформатика
|
Віртуальні приватні мережі (VPN)
|
Написати особливості віртуальних приватних мереж в зошити
|
Технології
|
Графічне зображення проєктованого виробу
|
Створити ескіз виробу (етнічний стиль)
|
Фізична культура
|
Футбол
|
Прискорення та ривки з м’ячем
|